Categorii

Termeni și condiții


Generalitati:

Folosirea (vizitarea sau comandarea produselor) acestui site implica acceptarea acestor termeni si conditii. Pentru folosirea in bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a termenilor si conditiilor. Proprietarul isi asuma dreptul de a face modificari ale acestor prevederi, fara o notificare prealabila.

Accesand pagina - Termeni si conditii - puteti citi intotdeauna cea mai recenta versiune a acestor prevederi.


Definitii:

Societatea care detine si administreaza site-ul alotel.ro, este denumita Proprietar. Persoana fizica sau juridica care comanda si achizitioneaza produse prin intermediul site-ului alotel.ro, este denumita Client.

 

Fotografiile digitale, textele, datele tehnice, preturile si celelalte informatii care se gasesc pe site-ul alotel.ro, vor fi denumite in continuare continut.

 

Drepturi de autor:

Intregul continut al site-ului alotel.ro este a Proprietarului si a furnizorilor sai, si este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor (Legea nr 8/1996).

 

Folosirea fara acordul Proprietarului, a oricaror elemente enumerate mai sus, se pedepseste in conformitate cu legile in vigoare (administrativ, civil sau penal).

Astfel, sunt interzise: accesarea site-ului alotel.ro de catre dispozitive sau programe automate sau copierea manuala a continutului, precum si publicarea continutului de catre alte companii sau site-uri, pentru a face comparatie sau analiza in vreun fel.

 

Securitatea datelor personale si a informatiilor:

Datele personale introduse de catre cumparator vor fi folosite de Proprietar, numai in scopul declarat al acestui site. Informatiile din formularul de comanda sunt necesare pentru a va trimite confirmarea comenzilor, livrarea produselor comandate, anuntarea promotiilor in curs etc., in nici un caz nu vor fi furnizate unei terte parti.

Proprietarul nu vinde, nu ofera, nu face schimb de adrese e-mail obtinute prin intermediul acestui site, nu divulga adresa dumneavoastra de e-mail altor persoane care acceseaza paginile acestui site, fara acordul dumneavoastra explicit.


Declinarea responsabilitatii:

Proprietarul nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate in magazinul virtual, acestea fiind identice cu cele puse la dispozitia Societatii de catre reprezentantii fiecarei marci.

Proprietarul si furnizorii sai nu isi asuma responsabilitatea pentru greselile de tiparire sau afisare, in ceea ce priveste preturi, caracteristici, imagini etc.

In eventualitatea in care pretul produsului sau unele caracteristici ale acestuia, au fost gresit introduse in bazele noastre de date sau afisate gresit, iar livrarea nu s-a efectuat inca, Proprietarul isi aloca dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.

De asemenea, imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imagini in orice mod, datorita modificarii caracteristicilor, design-ului, fara o notificare prealabila de catre producatori.

Valoarea maxima a obligatiilor Proprietarului, fata de orice client, in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare, este valoarea sumelor incasate de Proprietar de la clientul respectiv.

 

Termene de livrare:

Termenul de livrare al produselor cumparate de la societatea noastra, in mod normal se incadreaza intre 1-2 zile lucratoare, din momentul confirmarii comenzii pe serverul gazda a site-ului alotel.ro.

In cazuri exceptionale, societatea isi asuma dreptul de a mari timpul de livrare.

Prin predarea coletului se transferă şi responsabilitatea asupra integrităţii produselor comandate, dar numai după verificarea de către client a cantităţii şi calităţii produselor comandate şi plata preţului.

 

Taxe suplimentare:

Pretul produsului, cel afisat pe site, este si pretul platit de client, si include pretul produsului si cheltuieli de livrare (pentru municipiul Bucuresti), pentru comenzi de minim 100 lei. In cazul in care solicitati o livrare in alta localitate, va vom comunica ulterior taxele suplimentare si timpul de livrare. Din acest motiv avem si o cantitate minima de livrare pe tip de produs si pe colet.

Proprietarul nu percepe nicio taxa suplimentara clientului la cumpararea produsului, cu exceptia cazurilor in care livrarea se desfasoara in afara orasului Bucuresti.

Pentru orice taxa perceputa in plus va puteti adresa imediat la contact@alotel.ro.

 

Frauda:

Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator sau de a modifica continutul site-ului www.alotel.ro sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul www.alotel.ro, va fi considerata o tentativa de fraudare a site-ului www.alotel.ro si va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat acest fapt.

 

Litigii:

Orice litigiu aparut intre Clienti si Proprietar va fi rezolvat prin cale amiabila. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata din Bucuresti


Comenzi Online si Retururi:

Momentul incheierii contractului este momentul emiterii facturii fiscale sau in lipsa acesteia: bonul fiscal, avizul de expeditie. Factura fiscala are statut de contract comercial.
Facturile proforme si ofertele comerciale au valabilitate limitata la 2 zile lucratoare de la emitere. Dupa acest termen isi pierd de drept orice fel de obligativitate comerciala sau contractuala. Comenzile neachitate si neridicate de la punctele de livrare in termen de 48 de ore (lucratoare) de la confirmarea facturarii comenzii se anuleaza.

Returul produselor se supune legilor comertului la distanta numai pentru produsele care sunt livrate clientilor prin curierat. Comenzile care au fost ridicate de la punctele de livrare sau livrate direct clientilor prin intermediul personalului propriu site-ului nu sunt considerate achizitionate prin comert la distanta, intrucat pot fi vizualizate, verificate, probate, acceptate personal si considerate corespunzatoare scopului si nevoilor Cumpărătorului.

Termenul limita pentru retururi a produselor livrate prin curierat este de 14 zile calendaristice de la intrarea in posesie a produsului.

Taxele pentru transportul returului sunt suportate de catre Cumpărător.

Garantia produselor:

Produsele cumparate prin intermediul site-ului alotel.ro beneficiaza de garantia obisnuita a fiecarei marci in parte.
In cazul produselor din categoria Componente, acestea au urmatoarele reguli de garantie:

Prezenta garanție se încheie între S.C. Alotel GSM S.R.L. , denumit în continuare Furnizor și cumpărător, denumit în continuare Client


1. Definiție

Prin garanție se înțelege obligativitatea Furnizorului de a întreprinde activități de soluționare a problemelor care ar putea să apară după achiziționarea produselor de către Client, limitându-se doar la defectele de fabricație. Aceasta este acordată pe o perioadă de 3 luni de la data cumpărării, iar produsele care beneficiază de garanție sunt touchscreen-ul si display-ul.
Orice înlăturare a foliilor și/sau sigiliilor Furnizorului atrage după sine anularea garanției produsului respectiv. 


2. Condiții de acordare a garanției

Garanția se acordă în anumite circumstanțe: Produsul defect este înlocuit doar dacă, prin montajul propriu-zis, acesta nu a fost alterat fizic și/sau mecanic. Se recomandă temeinic testarea acestuia înainte de montaj! 

Exemplu: Clientul nu testează produsul înainte de montaj și drept urmare, apar diverse probleme, cum ar fi cele de afișare, funcționalitate, încărcare, s.a.m.d, activitatea desfășurată fiind una de asamblare defectuoasă. 

Ca urmare a exemplului de mai sus, respectivul produs nu intră în garanția Furnizorului, iar acesta își rezervă dreptul de a refuză RMA sau de a înlocui produsul, de a ramburs total sau parțial suma aferentă acestuia. Totodată, Furnizorul își rezervă dreptul de a refuza orice comandă a respectivului Client, deoarece se pleacă de la premisa că situația propriu-zisă se va repeta.

Se recomandă temeinic testarea produsului înainte de montaj!

Produsul va fi testat la un service autorizat (NU DE CĂTRE CLIENT) și se va solicita dovada acestei activități pentru acordarea garanției în cazul în care se cere înlocuirea produsului.

Dovada menționată se prezintă sub forma unui BON DE SERVICE sau CERTIFICAT DE CONSTATARE, având ștampila oficială a service-ului.

În caz contrar, produsele nu vor beneficia de garanție, deoarece montarea lor necesită cunoștințe de service !!!

Pentru a beneficia de garanție în cazul produselor din categoria Display-uri, Benzi și Componente GSM, menționam că acestea trebuie să fie testate/montate într-un service GSM, care va elibera un bon de service sau certificat de constatare (cu ștampilă) ce va atesta operațiunea efectuată. 



3. Cazuri în care nu se acordă GARANȚIA 

Nu fac obiectul garanției produsele care:

- prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc.,

- au etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate,

- au fost utilizate în condiții inadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice etc.).

Alte cazuri: setări și instalări incorecte, surse defecte, prize fără împământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, intervenția mecanică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente în timpul funcționării echipamentelor. 



4. Returnare produse / RMA

Produsele care înainte de montaj sunt defecte sau suspectate de a fi funcționale parțial și care încă au foliile și/sau sigiliile de protecție împotriva fraudei atașate de către Furnizor.
Furnizorul poate decide dacă produsul se înlocuiește sau se returnează total sau parțial suma de bani plătită (într-un cont bancar sau prin dispoziție de plată, dacă produsul/ produsele se returnează personal la sediul Furnizorului), în funcție de respectivul defect. 

Produsul se va testa la sediul Furnizorului pentru defecte de fabricație și/sau umane, ca urmare a testului efectuat de Client



5. Identificarea produselor

Toate produsele achiziționate de pe site-ul Furnizorului sunt și vor fi identificate întotdeauna printr-o siglă și/sau sigiliu personal al acestuia, iar ștergerea sau ruperea acestora atrage după sine nulitatea garanției.