Categorii

Service GSM


Numere de telefon service:

Moghioroș - 0763.578.731

 Veteranilor - 0763.578.731



Verificare live pt. telefonul / tableta ta din service


Harta cu locatiile punctelor


 







Service-ul AloTel.ro vă oferă o varietate de reparatii pentru aproximativ 99% din modelele de telefoane mobile si tablete de pe piață, cu producători precum: Samsung, Apple, Nokia, HTC, Sony, Huawei, LG, Blackberry, Motorola, ZTE, Allview, etc.

Departamentul de service a fost înființat având la baza tehnicieni bine pregătiți cu o experiență intre  8 si 16 ani in domeniul telecomunicațiilor. AloTel.ro are ca scop de activitate întreținerea si repararea de echipamente GSM (telefoane mobile, tablete, modemuri, etc.) cât si comercializarea de accesorii originale si compatibile pentru acestea.

Ne-am afirmat prin calitatea si rapiditatea lucrărilor executate, prin calitatea personalului, prin politicile comerciale abordate si, nu in ultimul rând, prin flexibilitatea contractelor de service ce au urmărit întotdeauna interesele clienților săi. 

Portofoliul de clienți mulțumiți si miile de unități reparate, va oferă dimensiunea exacta a activității noastre, punându-ne in același timp la dispoziția dumneavoastră cu întreaga gama de servicii oferite de către cele trei departamente ale sale:

  • Reparații Hardware
  • Reparații Software
  • Suport Tehnic



1. Alotel SERVICE GSM Reparații Hardware 

 - operatiuni de nivel complex - inclusiv service level 4 - pentru majoritatea modelelor de telefoane mobile, folosind doar componente originale sau OEM. Încercăm să oferim soluții profesionale complete clienților noștri: consultanta calificata gratuita, informaţii complete despre defectele si variantele de reparații, durată mică a reparației, garanția oferita pentru orice tip de serviciu executat (reparații, resoftări, deblocări) si bineînțeles un raport calitate/preţ excelent.

 

Ce tipuri de reparații hardware putem efectua?

  • înlocuim componente precum: display, microfon, casca, sonerie, componente carcasa, etc;
  • curățare/ întreținere telefoane, tablete, etc;
  • schimbare amplificatoare de radio frecventa;
  • schimbare cipuri in tehnologie micro BGA;
  • înlocuire surse de alimentare si acumulatori;
  • înlocuire geam/touchscreen;

 

 

 


 

2. Alotel SERVICE GSM - Reparații Software 

 - facem tot posibilul pentru a crea si furniza cele mai bune servicii software.

Ce tipuri de reparații software putem efectua?

  • reinstalare si upgrade software, inclusiv adaugare limba romana, aplicatii, sunete de apel, logo-uri, jocuri;
  • refacem zona de boot pentru telefoanele care nu se mai pot conecta la calculator, cu ajutorul JTAG.
  • decodări si deblocări gsm pentru aproape orice model de telefon
  • instalare & configurare rețea, internet & mail

 

 

 


 

3. Alotel SERVICE GSM - Suport Tehnic 

- consultanta tehnica in fiecare zi lucrătoare, intre 10 si 18, prin telefon sau online la solicitarea clienților noștri.

Clientii nostri pot urmari in orice moment statusul telefonului sau tabletei aflate in service-ul nostru pe site-ul nostru  AICI

Atunci cand reparatia a fost finalizata clientul este anuntat telefonic sau prin sms/email.

 



 

Întrebări frecvente

Avand o vasta experienta in aria reparatiilor GSM in Romania, domeniul nostru de activitate nu se rezuma doar la repararea sau inlocuirea componentelor hardware ale telefonului dumneavoastra precum: difuzor, casca, display, microfon, touchscreen, folie incarcare, folie tastatura, carcasa, buton, baterie, memorie, tastatura, wireless, infrarosu, modul bluetooth dar si software: sisteme de operare, upgrade-uri firmware, etc. In continuare va vom lasa raspunsurile la cele mai frecvente intrebari adresate de catre clientii nostri, iar daca nu gasiti raspunsul cautat ne puteti contacta prin intermediul formularului de contact, vom avea grija ca echipa noastra sa va raspunda in cel mai scurt timp posibil.

Cand puteti apela la echipa noastra?

Puteti apela la noi atunci cand: telefonul nu mai porneste, casca s-a defectat, aveti display-ul spart sau touchscreenul nu mai raspunde la comenzi, bateria nu mai functioneaza cum trebuie, semnalul retelei GSM se intrerupe sau este inexistent, prezinta anumite probleme in cazul slide-ului, al tastaturii sau al display-ului.

De ce avantaje dispunem fata de alte service-uri gsm?

  • Avem o echipa formata numai din profesionisti.
  • Oferim gratuit control tehnic si asistenta.
  • Facem reparatii de calitate la un pret foarte avantajos intr-o durata scurta de timp, cele mai multe le facem pe loc.
  • Oferim garantie atat pentru piese cat si pentru orice tip de operatiune.
  • Clientii fideli beneficieaza de bonusuri si reduceri.
  • Compania noastra preia telefoanele in urma realizarii unui proces verbal de predare-primire.
  • Pe parcursul depanării, clientul este ținut la curent despre stadiul in care se afla reparatia prin intermediul platformei online iar când acesta este reparat clientul poate fi anunțat telefonic, mail sau sms.
  • Oferim pret fix. Pretul reparatiei este comunicat dupa analiza si nu se va schimba in momentul ridicarii telefonului.
  • Eventualele modificari ale pretului reparatiei se vor face in comun acord cu clientul.
  • Executia reparatiilor se realizeaza cu piese originale oferite de producatorul telefonului sau de la alti producatori daca clientul este de acord.

 

Costul unei diagnosticari si timpul necesar?
Diagnosticarea telefoanelor este gratuita si realizata pe loc, cu exceptia telefoanelor sparte sau scapate in lichid unde timpul de analiza poate varia intre 1-24h ore.

Timpul necesar reparatiei?
Majoritatea reparatiilor noastre (peste 75%) sunt realizate pe loc, iar restul in termen de 24 de ore, cu exceptia unelor intarzieri care nu depind de noi, intarzieri provocate de furnizori sau de curieri, dar acestea sunt anuntate.

Fisierele stocate in memoria telefonului pot fi salvate?
Nu putem garanta salvarea fisierelor stocate in memoria telefonului de aceea va recomandam sa incercati sa salvati acele date inainte de a aduce telefonul la service-ul nostru.

Efectuati reparatii si pentru telefoanele care se afla inca in garantie?
Service-ul nostru ofera reparatii si pentru telefoanele care nu au termenul de garantie expirat, insa recomandarea noastra ar fi sa anuntati mai intai producatorul, iar daca acesta refuza sa va rezolve problema noi va vom ajuta cu drag.

Cand trebuie sa rescriem softul?
In cazul in care telefonul se blocheaza sau se restarteaza neasteptat, atunci cand se misca greoi sau utilizarea unor anumite functii devine inaccesibila, dar si atunci cand telefonul raspunde lent, softul trebuie rescris. Alte cazuri precum aparitia unor erori sau mesaje care ne avertizeaza ca memoria este insuficienta, mesageria este plina sau alte erori care nu apar in regimul normal de functionare al telefonului pot fi semnale ca telefonul trebuie resoftat.
De asemenea softul trebuie rescris in cazul in care anumite functii devin inaccesibile sau dispar din meniu, la virusarea telefonului, caz deseori intalnit la telefoanele cu sistem de operare Windows Mobile sau Android; mai puteti rescrie softul atunci cand doriti inlocuirea lui cu o noua versiune aparuta sau cand doriti ca meniul sa detina o limba noua, dar si cand anumite servicii de retea nu functioneaza (ex: Wap, MMS, SMS, GPRS sau servicii de date).

Reparatiile efectuate prezinta garantie?
Service-ul nostru ofera o garantie cuprinsa intre 30 si 120 de zile pentru reparatiile efectuate. Daca pe parcursul termenului de garantie apar defecte (in regim de functionare normal) reparatia va fi gratuita.

In ce mod se face plata?
Puteti plati atat cash cat si cu cardul.

Dispuneti de asistenta telefonica/online?
Da, AloTel.ro ofera servicii de asistenta gratuita telefonica si online via prin email.